Др Гордана Каран, музички педагог, редовни професор Факултета музичке уметности и мр Драгана В. Јовановић, диригент и музички педагог, доцент Факултета музичке уметности у Београду, сачиниле су антологију хорске музике компоноване за дечје и женске хорове композитора друге половине 19. и прве половине 20. века. То је златно доба вокалног музичког стваралаштва и хорског извођаштва у Србији.
Др Гордана Каран, музички педагог, редовни професор Факултета музичке уметности и мр Драгана В. Јовановић, диригент и музички педагог, доцент Факултета музичке уметности у Београду, сачиниле су антологију хорске музике компоноване за дечје и женске хорове композитора друге половине 19. и прве половине 20. века. То је златно доба вокалног музичког стваралаштва и хорског извођаштва у Србији.
Др Гордана Каран, музички педагог, редовни професор Факултета музичке уметности и мр Драгана В. Јовановић, диригент и музички педагог, доцент Факултета музичке уметности у Београду, сачиниле су антологију хорске музике компоноване за дечје и женске хорове композитора друге половине 19. и прве половине 20. века. То је златно доба вокалног музичког стваралаштва и хорског извођаштва у Србији.
Др Гордана Каран, музички педагог, редовни професор Факултета музичке уметности и мр Драгана В. Јовановић, диригент и музички педагог, доцент Факултета музичке уметности у Београду, сачиниле су антологију хорске музике компоноване за дечје и женске хорове композитора друге половине 19. и прве половине 20. века. То је златно доба вокалног музичког стваралаштва и хорског извођаштва у Србији.
Издавачки подухват објављивања репрезентативних антологија српске музике намењене дечјим и женским хоровима, који је Издавачка кућа Klett започела 2014. године у сарадњи са ауторкама са Факултета музичке уметности у Београду, др Горданом Каран и мр Драганом В. Јовановић, крунисан је трећом и последњом књигом Антологије, у којој је обрађена православна црквена музика.
Издавачки подухват објављивања репрезентативних антологија српске музике намењене дечјим и женским хоровима, који је Издавачка кућа Klett започела 2014. године у сарадњи са ауторкама са Факултета музичке уметности у Београду, др Горданом Каран и мр Драганом В. Јовановић, крунисан је трећом и последњом књигом Антологије, у којој је обрађена православна црквена музика.
Приручник Драматизација у настави има за задатак да обогати изучавање драмског стваралаштва у настави српског језика и књижевности, као и да објасни особености и предности драмског приступа књижевном тексту.
Приручник Драматизација у настави има за задатак да обогати изучавање драмског стваралаштва у настави српског језика и књижевности, као и да објасни особености и предности драмског приступа књижевном тексту.
Приручник садржи 49 игара, које су намењене усвајању, утврђивању или систематизацији градива у старијим разредима основне школе. Свака игра је описана и предложена је област у којој ју је најпогодније користити. У напомени је често предложено за које области би се наведена игра могла још користити. Наставник сваку игру може прилагодити наставној области и теми за коју сматра да је погодна. Игре смо поделили на области Језик, Језичка култура и Књижевност, а у оквиру сваке области издвојили смо кључне теме. На крају се наводи и она игра која се односи на све области.
Приручник садржи 49 игара, које су намењене усвајању, утврђивању или систематизацији градива у старијим разредима основне школе. Свака игра је описана и предложена је област у којој ју је најпогодније користити. У напомени је често предложено за које области би се наведена игра могла још користити. Наставник сваку игру може прилагодити наставној области и теми за коју сматра да је погодна. Игре смо поделили на области Језик, Језичка култура и Књижевност, а у оквиру сваке области издвојили смо кључне теме. На крају се наводи и она игра која се односи на све области.
Ова књига окупља одабране и прерађене текстове објављиване на интернет страници www.jezikofil.rs у периоду од новембра 2013. године до јуна 2016. године. Током тих неколико година рада на сајту Језикофил објављено је више стотина оригиналних текстова из различитих области које се тичу српског језика и језичке норме.
Ова књига окупља одабране и прерађене текстове објављиване на интернет страници www.jezikofil.rs у периоду од новембра 2013. године до јуна 2016. године. Током тих неколико година рада на сајту Језикофил објављено је више стотина оригиналних текстова из различитих области које се тичу српског језика и језичке норме.
Језичке главоломке представљају збирку од 112 специфичних језичких задатака и питалица. Сви задаци мотивисани су језичким проблемима и занимљивостима, граматика се подразумева, али се граматички термини нигде не јављају.
Језичке главоломке представљају збирку од 112 специфичних језичких задатака и питалица. Сви задаци мотивисани су језичким проблемима и занимљивостима, граматика се подразумева, али се граматички термини нигде не јављају.
Да би један правопис био прихваћен у јавности, неопходно је да правила буду довољно јасна, да су разумљива. У жељи да се постигне јасност и прегледност, грађа у овом приручнику је изложена на посебан начин.
Да би један правопис био прихваћен у јавности, неопходно је да правила буду довољно јасна, да су разумљива. У жељи да се постигне јасност и прегледност, грађа у овом приручнику је изложена на посебан начин.
Књига Стваралачке активности у настави књижевности приручник је за наставнике и замишљен је као допуна литератури, ризница идеја за успешну реализацију часова књижевности у средњој школи, али се идеје могу реализовати и у млађим разредима.
Књига Стваралачке активности у настави књижевности приручник је за наставнике и замишљен је као допуна литератури, ризница идеја за успешну реализацију часова књижевности у средњој школи, али се идеје могу реализовати и у млађим разредима.